gombapörkölt gluténmentesen, gombapaprikás rizsliszttel

Gombapaprikás gluténmentesen

Bármilyen gomba legyen a tarsolyodban – termesztett vagy vadon termő – ezt az ételt bármilyen gombából elkészítheted: gombapaprikás gluténmentesen.

Gombapaprikás gluténmentesen hozzávalói 4 személyre:

Gluténmentes gombapaprikás elkészítése:

  • A gombát tisztítsd meg, mosd meg és ha szükséges, ha nagynak találod őket, szeleteld.
  • A vöröshagymát pucold meg, aprítsd fel és zsiradékon süsd aranysárgára.
  • Ha a vöröshagyma kezd pirulni, vedd vissza a hőfokot, majd add hozzá a pirospaprikát, a gombát (csiperke, csibegomba, pereszke, rókagomba stb.) és az csíkokra vágott zöldpaprikát.
  • Pár percig pirítsd az egészet, majd sózd meg és add hozzá a zúzott fokhagymát és kb. 1 dl vizet.
  • Szórd meg egyenletesen az 1 evőkanálnyi rizsliszttel és keverd bele a tejfölt is. Az egészed forrald jól össze és ha szükséges sózz utána.
  • A gombapaprikás mellé a legnépszerűbb köret a gluténmentes galuska, a főtt rizs, az alapból is gluténmentes kukoricadarából készült polenta (kukoricagánica, kukoricamálé) vagy a legegyszerűbb köret a gluténmentes kifőtt tészta.

További gluténmentes gombás ételek receptjei:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.