Gluténmentes kókuszos-kakaós brownie hozzávalói: fél bögre kókuszreszelék 3 közepes méretű tojás 8 ek. rizsliszt 1,5 dl kókusztej 1 kk. gluténmentes sütőpor kb 3 csapott ek. kakaópor méz ízlés szerint Kókuszos-kakaós brownie elkészítése: A 3 db tojás egészben verd habosra, add hozzá a kókusztejet és ismét keverd el jól. Keverd összeRead More →

Tojással sült padlizsán ragu hozzávalói: 40 dkg padlizsán 1 db vöröshagyma 5 db tojás 2 ek. olívaolaj só őrölt bors őrölt kömény őrölt fahéj 5 dkg rizsliszt 2-3 dkg gluténmentes morzsa petrezselyemzöld feta vagy mozarella sajt Tojással sült padlizsán ragu elkészítése: Az apróra vágott vöröshagymát dinszteld meg az olívaolajon, majdRead More →

avokádós brownie, csokis brownie, gluténmentes brownie

Gluténmentes avokádós csokis brownie hozzávalói: 4 db tojás 20 dkg méz 2 db érett avokádó 3 ek. kakaópor 5 dkg gluténmentes étcsokoládé 25 dkg rizsliszt 1 csipet só 1/2 cs. gluténmentes sűtőpor Gluténmentes avokádós csokis brownie elkészítése: Az avokádókat vágd ketté, távolítsd el a magot, vájd ki a húsát ésRead More →

krumplipüré, burgonyapüré, gluténmentes köret

Burgonyapüré hozzávalói: 1 kg burgonya 4 dl tej 50 g vaj só szerecsendió Burgonyapüré elkészítése: A burgonyát pucold meg, kockázd fel és főzd meg sós vízben. Ha a krumpli megfelelpen puha vedd le a tűzről, öntsd le róla a főzővízet és krumplinyomóval alaposan törd össze. Ha szeretnél nagyon homogén krumplipürét,Read More →

brokkolikrémleves, gluténmentes leves

Tejszínes brokkolileves hozzávalói: 1 ek. vaj 1 db vöröshagyma 1 fej brokkoli só bors szerecsendió kb. 1 liter húsleves alaplé 2-4 gerezd fokhagyma 2 dl tejszín Tejszínes brokkolileves elkészítése: Aprítsd fel a vöröshagymát és párold meg a vajon. Add hozzá a rózsáira szedett brokkolit, a sót, a borsot, és aRead More →

sertéspörkölt készítése

Sertéspörkölt hozzávalói: 1 kg sertéscomb vagy sertéslapocka 2 db nagyobb vöröshagyma őrölt pirospaprika zsíradék 2 gerezd fokhagyma 2 db paradicsom 2 db paprika só kömény víz Sertéspörkölt elkészítése: A zsíradékot olvaszd meg és tedd bele a kockára vágott vöröshagymát és kezd el fonnyasztani. Ha már a vöröshagyma kezd szétfőni addRead More →

barna rizs készítése, gluténmentes köret

Barna rizs hozzávalói: 1 rész barna rizs 2-2,5 rész víz zsíradék só opcionális: fűszerek, ételízesítő Barna rizs elkészítése: A barna rizs mosd jól át és öntsd / cseppegtesd le róla a vízet. A főzővízet forrald fel. A zsíradékot forrósítsd fel és tedd bele a megmosott barna rizst. Folyamatos kevergetés mellettRead More →

túrófánk recept, gluténmentes fánk, fánk rizsliszttel

Gluténmentes túrófánk hozzávalói: 2 db közepes tojás 5 dkg kristálycukor késhegynyi só 1 pohár tejföl 250 g túró 250 g rizsliszt 1 csomag gluténmentes sütőpor zsíradék a sütéshez Rizslisztes túrófánk elkészítése: A 2 db egész tojást keverd habosra, keverd bele a sót és a kristálycukrot, majd dolgozd bele a tejföltRead More →

gluténmentes köret

A táblázat a különböző gluténemnetes gabonákból főzéssel készített köretek tápanyagtartalmát tartalmazza, minden esetben 100 g-ra vetítve. Gluténmentes gabona köret kcal Fehérje Zsír Szénhidrát Glikémiás index Amaránt főtt 102 3,8 1,5 16,1 Amborio rizs főtt 133 2,7 0,0 33 69 Barna rizs főtt 112 2,3 0,8 21,7 55 Basmati rizs főttRead More →