gluténmentes kuglóf, tejmentes kuglóf

Glutén- és tejmentes kuglóf

Glutén- és tejmentes kuglóf hozzávalói:

Glutén- és tejmentes kuglóf elkészítése:

  • Egy tálba turmixold össze a banán, majd add hozzá a 2 egész tojást, az olívaolajat és a citrom levét és az egészet újra turmixold jól össze.
  • Egy másik tálba keverd jól össze a szilárd alapanyagokat: a mandulalisztet, a rizslisztet, a burgonyapelyhet, a sütőport, a vaníliás cukrot, a kristálycukrot és a süthető csokicseppeket.
  • A folyékony masszába apránként keverd bele a szilárd alapanyagok keverékét és öntsd hozzá annyi vízet (kb. 1 dl), hogy közepes keménységű tésztát kapj.
  • Kenj ki egy kisebb vagy közepes kuglófformát zsíradékkal és rizsliszttel hintsd meg a zsíros felületet, majd kanalazd bele a tésztát.
  • 180 fokra előmelegített sütőben süsd a kuglófot kb. 25 percig. Végezz tűpróbát, hogy megsült-e a tészta.
  • Ha a tészta megsült vedd ki a sütőből és hagyd kb. 10 percig állni, majd fordítsd ki a kuglófot tányérra és hagyd azon kihűlni.
  • Tálalás előtt szórd meg a tetejét porcukorral. Mézzel meglocsolva, lekvárral, fagyival is tálalhatod.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük