vaddisznópörkölt gluténmentes galuskával

Bár egyszerűen elkészíthető, de több időt igényel míg megfő. Ám, ha szereted a vadhúst nem áldozat kivárni, míg elkészül: vörösboros vaddisznópörkölt gluténmentes galuskával.

Vaddisznópörkölt és gluténmentes galuska hozzávalói:

Vörösboros vaddisznópörkölt elkészítése:

  • A vaddisznóhúst tisztítsd meg és kockázd fel.
  • A vöröshagymát pucold meg, aprítsd fel és zsiradékon dinszteld meg. Ha a hagyma kezd puhulni vedd vissza a hőt és add hozzá a pirospaprikát.
  • Ezután jöhet rá a felkockázott vaddisznóhús és öntsd rá annyi vízet, amennyi majdnem ellepi.
  • Tedd bele a fűszereket: a sót, a kakukkfűvet, a borsot, a borsíkafűvet, a babérlevelet, a fokhagymát és a mustárt.
  • Öntsd rá a vörösbort.
  • Karikázd fel és add hozzá a paradicsomot és a paprikát. Fedő alatt főzd puhára a vaddisznóhúst. Mielőtt az étel alatt elzárnád a gázt, vedd le a fedőt és főzd el a vaddisznópörköltről a felesleges nedvességet.
  • Ha kissé meghűlt kóstold meg és ha szükséges sózd.

Gluténmentes galuska elkészítése:

  • Egy tálba keverd össze a free from glutén lisztet a rizsliszttel és a sóval.
  • Add hozzá a tojásokat és annyi vízet, hogy könnyen kezelhető nokedlitésztát kapj.
  • Egy nagy lábosban forralj vízet és szaggasd bele a nokedlit. Ha feljön a víz felszínére szűrd le és merd át egy tálalóedénybe. Kevés zsiradékkal locsold meg, így nem fog összeállni a nokedli.

Ha tetszett a fenti recept – Vörösboros vaddisznópörkölt gluténmentes galuskával – nézd meg ezeket is:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük