gluténmentes fasírt, gluténmentes vagdalt

Zabpelyhes fasírt gluténmentesen

Nincs otthon gluténmentes zsemléd, amivel készíthetnél egy gluténmentes fasírtot? Sebaj, itt a megoldás: zabpelyhes fasírt gluténmentesen. Fasírt, fasírozott, vagdalt vagy hús. Hívd bárhogy és próbáld ki ezt a remek gluténmentes változatát!

Zabpelyhes fasírt gluténmentesen hozzávalói:

Gluténmentes zabpelyhes fasírt elkészítése:

  • A darált húsba dolgozd bele az apróra felkockázott vöröshagymát, a zúzott fokhagymát, a zabpelyhet és a 2 db egész tojást.
  • Ízlés szerint fűszerezd a sóval, csemege és akár csípős pirospaprikával, borssal, valamint majorannával.
  • Hagyd 30-60 percet állni a jól összedolgozott fasírttésztát, hogy az ízek kissé össze tudjanak érni.
  • Formázz a fasírthúsból apró golyókat vagy korongokat és forró zsíradékban süsd őket aranybarnára.
  • Ha nem szeretnéd bő zsíradékban megúsztatni, akkor fektess egy sütőpapírt egy tepsibe kend meg kevés zsíradékkal a felületét, majd helyezd bele a zabpelyhes fasírtokat és éppen csak locsold meg őket zsíradékkal. 220 fokra előmelegített sütőben süsd meg a húspogácsákat, de mielőtt kivennéd őket vizsgáld meg, hogy teljesen átsültek-e.
  • A faísrt mellé számos gluténmentes köret jól megy. Pl. szintén gluténmentes sajtos burgonyakrokett, főtt basmati rizs, petrezselymes burgonya, bajor krumplisaláta, burgonyapüré, csőben sült burgonya (gluténmentes) , osztrák krumplisaláta stb.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük