szezámos-sajtos gluténmentes rúd csicseriborsóliszttel

Szezámos-sajtos gluténmentes rúd csicseriborsóliszttel

Nem tudod mit kezdj a csicseriborsóliszttel? Süss vele bármikor bevethető finomságot! Szezámos-sajtos gluténmentes rúd csicseriborsóliszttel.

Szezámos-sajtos rúd hozzávalói:

Szezámos-sajtos gluténmentes rúd elkészítése csicseriborsóliszttel:

  • Az útifűmaghéjat keverd el az 1 dl vízzel, majd hagyd, hogy magába szívja a vizet.
  • A rizslisztet keverd el a csicseriborsóliszttel, a sóval és a kristálycukorral.
  • Majd add hozzá a reszelt sajtot, a 3 db egész tojást és a nagyon puha vajat.
  • Az egész jól dolgozd össze. Jól formázható, nem ragacsos és nem túl kemény tésztát kell kapj.
  • Az összeállított tésztát tedd be a hűtőbe kb. 1 órára pihenni.
  • Pihentetés után nyújtsd ki kb. fél cm vastagságúra a tésztát. A tetejét kend meg a 4. felvert tojással és szórd meg alaposan szezámmaggal.
  • Derelyevágóval vagy késsel vágd fel hosszúkás téglalapokra vagy vékony rudakra.
  • 180 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt süsd meg a szezámos-sajtos gluténmentes rudakat.

További gluténmentes sós harapnivalók receptjei:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.