gluténmentes mandulás gyümölcskenyér

Gyorsan és egyszerűen elkészíthető, nem kell hozzá sok nehezen beszerezhető hozzávaló, finom és gluténmentes: mandulás gyümölcskenyér.

Mandulás gyümölcskenyér hozzávalói:

Gluténmentes gyümölcskenyér elkészítése:

  • A tojásokat válaszd szét, a fehérjékből verj kemény habot.
  • A tojássárgákat verd habosra a kristálycukorral, a vaníliás cukorral és a csipet sóval, majd keverd hozzá a 2 dl tejet.
  • Egy másik tálban keverd össze a gluténmentes lisztet, a darált mandulát és a gluténmentes sütőport.
  • A száraz hozzávalók keverékét kisebb adagokban keverd hozzá a cukros masszához.
  • Keverd bele a mandulás gyümölcskenyér masszájába az aszalt áfonyát, a mazsolát és a kandírozott narancshéjat, majd óvatosan forgasd bele a tojásfehérjehabot.
  • Egy kenyérsütőformát bélelj ki sütőpapírral, öntsd bele a masszát és 180 fokra előmelegített sütőben 30-35 perc alatt süsd meg a gyümölcskenyeret. Mielőtt kiveszed végezz tűpróbát, hogy mindenhol átsült-e.
  • Hagyd a formában teljesen kihűlni, ha kihűlt vedd ki a sütőformából.
  • Tálalás előtt szitálhatsz rá porcukrot, de anélkül is nagyon ízletes.

Ezek a gluténmentes receptek is érdekelhetnek:

Gluténmentes mandulás gyümölcskenyér aszalt vörösáfonyával, mazsolával és csokival

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.