Sültekhez, grillezett húsokhoz, grillkolbászokhoz kiváló kiegészítő lehet ez a színes, tápláló és egészséges hagymás babragu.

Hagymás babragu hozzávalói:

Hagymás babragu elkészítése:

  • Ha szárazbabbal dolgozol egy éjszakára áztasd be. Másnap szűrd le , mosd át.
  • Ha kontózervbabod van mosd át.
  • A megmosott babo tedd fel főni a 2 db babérlevéllel és 1 db meghámozott, de egészben hagyott vöröshagymával és sóval.
  • Főzd a babot addig , amíg megpuhul, majd szűrd le. A konzervbabnál a főzési idő nagyon rövid.
  • A maradék vöröshagymát pucold meg és kockázd fel, majd néhány evőkanál zsiradékon fonnyaszd meg.
  • A fokhagymát szedd gerezdjeire, szeleteld fel a gerezdeket és add a fonnyasztott vöröshagymához, majd pirítsd őket néhány percig együtt, de vigyázz, hogy ne égjen meg a fokhagyma.
  • Add a hagymákhoz a babot. Sózd, borsozd, add hozzá a gyümölcsecetet és a mézet, majd 10 percig főzd együtt, aztán add hozzá a felkockázott kaliforniai paprikát és lilahagymát.
  • Még 5 percig párold az egész ragut, majd add hozzá a petrezselyemzöldet és a zellerzöldet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük