hagymás babragu

Sültekhez, grillezett húsokhoz, grillkolbászokhoz kiváló kiegészítő lehet ez a színes, tápláló és egészséges hagymás babragu.

Hagymás babragu hozzávalói:

Hagymás babragu elkészítése:

  • A hagymákat pucold meg. Egy darab vöröshagymát hagyj egészben, a lilahagymát és a másik két darab vöröshagymát vágd ketté, majd szeletekre, a fokhagymagerezdeket szintén szeleteld fel.
  • Ha szárazbabbal dolgozol egy éjszakára áztasd be. Másnap szűrd le, mosd át.
  • Ha konzervbabod van mosd át.
  • A megmosott babot tedd fel főni a 2 db babérlevéllel és 1 db meghámozott, de egészben hagyott vöröshagymával és sóval.
  • Főzd a babot addig , amíg megpuhul, majd szűrd le. A konzervbabnál a főzési idő nagyon rövid.
  • A vörös- és lilahagyma szeleteket néhány evőkanál zsiradékon fonnyaszd meg. A fokhagymaszeleteket is add a fonnyasztott hozzá, majd pirítsd őket néhány percig együtt, de vigyázz, hogy ne égjen meg a fokhagyma.
  • Add a hagymákhoz a babot. Sózd, borsozd, add hozzá a gyümölcsecetet és a mézet, majd 10 percig főzd együtt, aztán add hozzá a felkockázott kaliforniai paprikát is.
  • Még 5 percig párold az egész ragut, majd add hozzá a petrezselyemzöldet és a zeller zöldet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük