diós-csokis banánkenyér gluténmentesen

Megmaradt néhány banán és már túlérettek? Ne bánd, készítsd el ezta finom gluténmentes süteményt belőlük: egyszerű diós-csokis banánkenyér Enjoy free gluténmentes liszttel.

Banánkenyér hozzávalói:

10 x 20 cm mérető kenyérsütő formához.

Egyszerű diós-csokis banánkenyér elkészítése:

  • Ha van egy nagyobb késes aprítód, akkor a banánkenyér tésztáját egyszerűen elkészítheted benne. Mindig tedd bele a recept szerinti hozzávalókat és dolgozd össze. Ha nincs ilyen késes aprítód, akkor is könnyűszerrel elkészíthető ez a finom, gluténmentes banánkenyér.
  • A 3 db egész banán villa vagy az aprító segítségével jól nyomkod össze. -addig nyomkod, míg teljesen folyós nem lesz.
  • A banánmasszához add hozzá a kristálycukrot, a tojást, az olvasztott vajat és a vaníliás cukrot.
  • Az Enjoy free lisztkeverékben keverd bele a gluténmentes sütőport és a csipet sót, majd dolgozd bele a banános masszába a lisztes keveréket.
  • Végül add hozzá a tésztához a durvára tört diót és a csokicseppeket.
  • A kenyérsütőformát kend ki vajjal és szórd meg gluténmentes liszttel, majd öntsd bele a banánkenyér masszáját.
  • 180 fokra előmelegített sütőben kb. 50 perc alatt sül át a sütemény. Mielőtt kivennéd a sütőből végezz tűpróbát.
  • Ha teljesen kihűlt a banánkenyér borítsd ki a sütőformából.
  • Tálalás előtt megszórhatod porcukorrala tetejét, de anélkül is nagyon finom.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.